-->

Khamis, Februari 20, 2014

meracau

Serabut !!!! Ha kenapa mula mula post dah serabut ni.. ni haa na cerita .. malas dah na speaking-speaking ni .. kita cakap bahasa ibunda ajalah yea .. saya sedang menjalani latihan industri dan juga menjalani hidup dah agak tunggang langgang .. macam macam terjadi dekat tempat kerja .. macam macam juga terjadi dekat rumah .. sekejap itu sekejap ini.. kerja tertunda saya kalau na dilistkan, mmg boeh sgt lah .. tatau la sampai ke tak puluh-puluh tapi serious banyak .. dapat pula sorg ni tetiba mengarah sana sini mcm aku ni robot x kenal erti URGENT yang mana IMPORTANT yang mana .. asyik nak kerja kauuuuuuuuuu je yang siap dulu .. kau igt kau bayar gaji aku ?? haihh .. sakitnyeee lah hati .. dlm hidup ni kalau na meniti atas papan memang x la kan .. so na hidup senang lenang kena pandai pandai lah kerja jangan malas .. siap segala urusan baru boleh goyang kaki tgk movie, karoke segala .. tapi aku ni pun satu .. dah tahu banyak kerja, tapi entertainment x lepas sehari .. sure ada aja yang nak .. sekarang dlm keadaan terpaksa .. so terpaksa lah ikat perut .. aku tatau dah mcm mana na buat ni .. esok mmg sesen pun xdek .. cari kerja part time mmg penat .. latihan industry sahaja dah macam nak mati nikan lagi na part time .. tapi serious lahh .. ad pula **** bawah *** suruh aku buat kerj kau ... dah lah kau dri mana datang tak ada kena mengena pun dlm surat tawaran yang aku under kau, senang lenang kau na suruh aku buat kerja kau .. mmg la .. lepas ni malas dah na ad kena mengene dgn segala relationship ***** ni .. haihh .. cuti x bagi... na half day settle hal degree and convoo aku pun x boleh ????!!! kau igt aku selama lamanya kerja sini ?? aku ad future kena kejar juga lah woii .. serious panas hati !!!